הפירמה הגלובלית:
הפירמה הגדולה בעולם לשירותים מקצועיים, מעל 240 אלף עובדים, 150 מדינות, %80 מהחב' המובילות
ITSM is a methodology for tech service providers, mostly based on the IT infrastructure library (ITIL) framework. ITIL is a best practice for operations and service management for tech service providers such as corporate IT, and the units responsible to maintain the underlying infrastructure of the company’s products (also known as tech operations or managed services).
ITIL embeds the business context and priorities into the tech service provider, hence making it customer-oriented and service-centric. ITIL provides a common terminology within the tech service provider, increasing synchronization and collaboration across the organization. ITIL organizes the tech service provider by implementing defined, managed, and measurable practices.
Manager, ITIL Expert
Partner, Human Capital & Knowledge Management Portfolio Leader
זכויות היוצרים בקטעי הוידאו המופיעים באתר אינטרנט זה ובתוכנם שייכים ל- Deloitte והינם מוגנים על ידי זכויות יוצרים ודיני הקניין הרוחני. המידע בקטעי וידאו אלה הינו קניינה של Deloitte, אין להעתיק, לצלם, לשנות, להפיץ, לשכפל או להציג קטעי וידאו אלה למטרה כלשהי, מסחרית או אחרת, ללא הסכמת Deloitte מראש ובכתב.
No part of the video movies presented in this website may be reproduced, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, or other electronic or mechanical methods, without the prior written permission of Deloitte Israel.
פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בישראל, המספקת שירותי ביקורת, מס, ניהול סיכונים, ייעוץ כלכלי פיננסי וייעוץ ניהולי - בתחומי אסטרטגיה, תפעול, טכנולוגיה והון אנושי. אנו משרתים לקוחות רבים, קטנים כגדולים, בכל ענפי המשק ומערך הייעוץ שלנו הוא המגוון ביותר בישראל וכולל למעלה מ-400 יועצים.
שים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, אנו עובדים על פי מתודות וסטנדרטים בינלאומיים המאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממערכת קשרים ענפה, שיטות עבודה אחידות ובסיסי ידע מקיפים. מזה שנים, מיטב אנשינו מסייעים למנהלים בארגונים שונים להתמודד עם האתגרים העסקיים הכי משמעותיים שלהם, מייצרים ערך עבור הארגון ומגינים עליו מפני חשיפות וסיכונים.
הייעוד שלנו הוא להשאיר חותם משמעותי (to make an impact that matters) על לקוחותינו, על אנשינו ועל הקהילה בה אנו פועלים. אנו מאמינים שהחותם שלנו נמדד אך ורק על פי הערך שאנו מייצרים עבור כל אחד מאלה.
להשאיר חותם משמעותי על הלקוחות שלנו, על האנשים שלנו ועל הקהילה (To Make an Impact that Matters)
אתיקה, יושרה, איכות, התנהגות מקצועית, סודיות, כבוד
אנו מסייעים ללקוחותינו להצליח באמצעות מתן מענה מקצה לקצה לצרכים מורכבים. המענה מבוסס על מגוון הפתרונות הרלוונטי והמקצועי ביותר בישראל, על חיבורים עסקיים ואישיים ועל המובילות העולמית של Deloitte.
הפירמה הגדולה בעולם לשירותים מקצועיים, מעל 240 אלף עובדים, 150 מדינות, %80 מהחב' המובילות
הייטק, פיננסי, תעשיה ומוצרי צריכה, נדל"ן, אנרגיה ומשאבים, מגזר ציבורי, מדעי החיים
חברות מגוונות וגופים עסקיים מובילים בשלבים השונים של מחזור חיי הארגון חברות מכל הגדלים, חברות ציבוריות ופרטיות, חברות סטארט-אפ וחברות מהמגזר ציבורי והמגזר שלישי
בכירי הארגון: בעלים, יו"ר, מנכ"ל, סמנכ"לים. כל בעלי האתגרים ומקבלי ההחלטות
132 Menachem Begin road, Tel-Aviv
Thank you for contacting us.
We'll get back to you asap.